Mühendislik ve Doğa Bilimleri Fakültesi

Akademik Kadro

Anıl Savaş Kılıç

Anıl Savaş Kılıç,  Dr. Öğr. Üyesi

CV

Dr. Anıl Savaş Kılıç, 1999 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) İşletme Fakültesi Endüstri Mühendisliği bölümünü bitirmiştir. Sonrasında İTÜ Müzik İleri Araştırmalar Merkezi (MİAM)’da Ses Mühendisliği ve Müzik İşletmeciliği alanında master yapmıştır. Dr. Anıl Savaş Kılıç, 2015 Yılında yine İTÜ’de İşletme MühendisliğiBölümü’nde Pazarlama alanındaki tez çalışmasını bitirerek Doktor unvanını almıştır. Lisans mezuniyetinden sonra 3 yıl boyunca “Yazılım Mühendisi” olarak çalışmıştır. Ardından 8 yıl boyunca yapımcılık ve prodüktörlük yaptığı müzik sektörüne geçiş yapmış, çeşitli sanatçıların menajerliğini ve yapımcılığını üstlenmiş, albümler yayınlamış ve stüdyo çalışmalarında bulunmuştur. Bu süreçte Türkiye’nin ilk dijital müzik dağıtımı şirketinin kurulması için de danışmanlık yapmıştır. 2010 yılında kurumsal hayata geri dönen Dr. Anıl Savaş Kılıç, Deloitte Danışmanlık ekibinde özellikle elektrik sektörünün liberalizasyonu ve transformasyonu projelerinde aktif olarak yer almıştır. 2013’te halen bir parçası olduğu EY Danışmanlık ekibine katılarak, hem Türkiye hem de global ekiplerde projeler gerçekleştirmiştir. Projeleri özellikle strateji, iş modeli inovasyonu, gelişmekte olan teknolojiler, dijitalleşme ve akıllı şehirler alanlarında yoğunlaşmıştır. Bir yandan çeşitli üniversitelerde misafir olarak dersler vermiştir. Halen EY Türkiye Danışmanlık ekibinde Dijitalleşme ve Nesnelerin Interneti Hizmetleri lideri ve Enerji Sektör Lideri görevini üstlenmektedir.

Temel Alanları: Pazarlama,  Girişimcilik ve Pazarlama,  Tüketici Davranışları, 

Current Debates in Social, Humanities and Administrative Sciences
2022 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-8109-81-8
KILIÇ ANIL SAVAŞ, URAY NİMET
Energy Management—Collective and Computational Intelligence with Theory and Applications
2018 - İngilizce, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-3-319-75690-5
UĞURLU SEDA,KILIÇ ANIL SAVAŞ
Sürdürülebilirlik ve Değer Yaratan Yeşil Uygulamalar
2021 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-7677-71-4
KILIÇ ANIL SAVAŞ
Girişimcilik & Liderlik: Güncel Gelişmeler
2020 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-605-7604-32-3
KILIÇ ANIL SAVAŞ
Teknoloji Yönetimi
2022 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-8410-33-4
KILIÇ ANIL SAVAŞ
Ekonomi ve İşletmecilik - Gelişim Değişim Dönüşüm
2022 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-8117-77-6
DURAN CEM, KILIÇ ANIL SAVAŞ
Dijital Pazarlamada RPA Dönüşümü
2022 - Türkçe, Bilimsel Kitap
ISBN: 978-625-8259-27-8
KILIÇ ANIL SAVAŞ
Do consumers with high need for uniqueness pay more? a study of the relationship between consumer need for uniqueness (CNFU) and willingness to pay (WTP)
2022 - Ulusal Hakemli
Research Journal of Business and Management, KILIÇ ANIL SAVAŞ, DURAN CEM
The Role of The Need For Uniqueness In Choosing Between Conventional / Unconventional Customization: The Case Of Gen Z
2022 - Ulusal Hakemli
Yönetim ve Ekonomi Araştırmaları Dergisi, DURAN CEM, KILIÇ ANIL SAVAŞ
Smart City as An Ecosystem of Innovation and Entrepreneurship: What Open Innovation Means For Cities
2022 - Ulusal Hakemli
Izmir Democracy University Social Sciences Journal, KILIÇ ANIL SAVAŞ
An Analysis of Similarities and Dissimilarities Among Categories of Deep Tech Entrepreneurship: Evidence from Turkey
2021 - Ulusal Hakemli
Girişimcilik ve İnovasyon Yönetimi Dergisi, KILIÇ ANIL SAVAŞ, DURAN CEM
Electricity Supplier Switching: A Conceptual Model Based on Migration Theory
2015 - Uluslararası Hakemli
Journal of Business, Economics and Finance, KILIÇ ANIL SAVAŞ, URAY NİMET
Marketing 5.0
2022 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Dijital Pazarlama>Tüketici Davranışları>Girişimcilik ve Pazarlama ,
A Paradigm Shift from Customer Relationship Management to Customer Experience Management
2022 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Girişimcilik ve Pazarlama>Tüketici Davranışları>Dijital Pazarlama ,
Teknoloji ve Bilim Parkları Kuruluş Amaçlarına Uygun Değeri Üretebiliyor mu?
2020 - Uluslararası
Sosyal, Beşeri ve İdari Bilimler Temel Alanı>Pazarlama>Girişimcilik ve Pazarlama>Tüketici Davranışları>Dijital Pazarlama>teknopark,değer önerisi,girişimcilik,inovasyon ,